Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

* Reageren en/of volgen


zweten
Reageren: 
Onder elk bericht  staat  " reactie" of  een als je daar op klikt komt er een veld waar je in kunt reageren.
Als er al meer reacties staan, scroll je naar beneden tot de laatste reactie. Dan kun je reageren.

Als je een reactie hebt geplaatst staat er onder het veld:

Reageer als : Profiel selecteren (pijltje naar beneden)
                       Naam/ URL
                       Alleen naam invullen, URL open laten
                       Doorgaan
                       Publiceren
Dan staat het op mijn blog, wat ik heel leuk vind. Maar voel je niet verplicht, ik reageer ook niet altijd. ;-)

    Wil je me volgen? 
    Als je een e-mail wilt ontvangen zodra ik iets nieuws op mijn weblog heb geplaatst dan moet je :

    * aan de rechterkant van mijn blog kun je e-mailadres invullen (en op 'submit' drukken).

    * Er komt dan een nieuw venster (voor vertalen naar Nederlands zie bovenin "vertalen") ga de code (rare letters) overtypen in het betreffende vakje.

    * Druk dan  op 'compleet abonnement aanvragen'.

    * Daarna krijg je een mailt en druk je op de blauwe link.

    Dan ben je klaar en krijg je een automatische mail als ik weer een nieuw bericht heb geplaatst. (plm 2 x in de week.)

    Het is even lastig, maar het hoeft maar één keer. :)

    Als iets niet lukt, stuur dan een mail dan gaan we ik kijken waar het probleem ligt.

    In elke mail die je straks van mij ontvangt bij een nieuw bericht, kun je op de titel klikken en dan kom je gelijk in mijn weblog.





                   

28 opmerkingen:

  1. Wat handig dat je het zo even uitgelegd hebt, want ik wist het ook niet precies, ik opende ook steeds eerst weer jouw blog via de eerste uitnodigingsmail...dit is veel handiger!

    Thanks..en succes komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bovenstaande berichtje is van Marianne hihi...vergeten te vermelden! x

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor je lieve mail, Marianne Idd dit is veel handiger moet je net even weten ;-)
      Ben een beetje verkouden dus ben er morgenvroeg niet denk ik. Wil gauw even een bakkie bioj jullie doen.
      liefs van mij.,

      Verwijderen
  2. anke luitenjuni 02, 2012

    dit is even een test...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. anke luitenjuni 02, 2012

    Hoi Carolien, eindelijk is het gelukt. Fijn dat je ondanks de "strijd"er iedere keer weer goed uitkomt. Vond je het zwaar, de bestraling, of viel dat ook wel mee. Ben je nu wel moe? Misschien ga je hier flierefluitend door heen, wie weet hoe de Heer het leid. Ik heb je vanmorgen nog geprobeerd te bell. Maar ik lees dat het goed gaat met je, veel liefs en misschien tot morgen, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anke, ja het valt allemaal nog mee ben wel erg moe. Maar ben ook verkouden, dus je ziet me morgen denk ik niet.
      We bellen gauw weer.
      Liefs van mij

      Verwijderen
  4. Riekie van der Ploegjuni 02, 2012

    Mooi Carolien dat je ons even wilt helpen om te reageren want ik kwam er niet helemaal uit hoe het moest.
    Wat een gave om zo te verwoorden wat je meemaakt en hoe je je voelt. Super dat we met je mee mogen gaan via deze weblog wat je allemaal moet doorstaan. Ik vind het onvoorstelbaar hoe je hier mee omgaat en heb grote bewondering voor je. Ik wens je super veel sterkte in de tijd van bestralingen en de chemo kuren die nog komen. Wij leven met je mee en bidden veel voor jou of de Here jou rust wil geven en dat de angst die je natuurlijk soms overvalt, weg mag gaan.
    Lieve Carolien bedankt voor jouw weblog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Riekie voor je lieve mail.
      Fijn dat jullie zo meeleven en dat jullie ook mijn blog graag lezen ik doe het heel graag, het is afschrijven voor mij. Ben verkouden dus kom morgen niet maar hoop jullie gauw weer te zien zondag's liefs Carolien

      Verwijderen
  5. Gewoon even een knuffel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent een kanjer!!!!
    x Lyda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je lieverd, jij ook!!
      Fijn even met je gesprokken te hebben.

      Tot gauw.
      Carolien

      Verwijderen
  7. Duidelijke beschrijving, is via smartphone zelfs uit te voeren.
    Veel sterkte en zegen.
    Gr. Rik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je Rik, Inderdaad handig he, kun je regelmatig reageren ;-)
    Zag het ook op mijn mobiel dat je had gereageerd, de techniek staat voor niks.
    Smartphone prima maar niet te vaak je mobiel tegen je oren houden want dat kan ernstige schade veroozaken aan de oren. Gezien op Zembla vrijdagavond. Ben daar wel van geschrokken.
    Tot gauw
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gellius en Janinejuni 03, 2012

    Lieve lieve Carolien,

    Wat een bericht, zeg! Maar we hadden het idd al van Roelie gehoord en zijn er enorm van geschrokken.
    Wat goed van je dat je die weblog doet, ik zal het regelmatig lezen.
    En ik ga voor je bidden, samen met God strijden voor een goed verloop van de chemo en weinig bijwerkingen.
    Dat bid ik je echt toe!
    En dat je tussendoor kan genieten van je kinderen en kleinkinderen en andere fam.leden, meisje....zet hem op!!En schuil ook bij de Heer...
    Als je het leuk vind komen we graag eens op bezoek, maar we wachten totdat jij het wil/aankan, ok?
    Heel veel liefs en een dikke knuffel van ons tweetjes, Gellius en Janine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve mail. Lang geleden he, we horen en zien elkaar alleen in vervelende situaties ;-)
      Maar wat heerlijk dat we er dan voor elkaar kunnen zijn ook in onze gebeden. Fijn dat je mijn weblog gaat lezen ik weet dat je een echte voorbidster bent. Ik ben gezegend mens met zoveel christenen om me heen, die voor me bidden. Voel me eigenlijk nooit alleen.
      Wie weet tot gauw.
      Dag lieve neef en nicht
      Groetjes Carolien <><

      Verwijderen
    2. He Kanjer,

      Gelukkig was de laatste keer toen je 50 jaar werd :) Daar hebben we heel erg van genoten. Dat was dus een leuke ontmoeting..Jammer (maar begreep het heel goed, hoor;)) dat je niet bij mij kon komen toen ik 50 werd, maar jongens, dat is ook alweer 1,5 jaar geleden....
      Waar blijft de tijd?
      Wat dat bidden betreft, je bent regelmatig in mijn gedachten en dus ook gebeden. Zeker nu ik je kan volgen via je Blog. Weet je nog, dat wij ook steeds updates gaven toen met Jonathan? Wat voel je je dan gesteund door iedereen om je heen! En wat hebben we toen ook genoten van een stukje Kerst vieren bij jou!
      Nou joh, je geeft maar een gil en dan maken we een afspraak,ok?

      Knuffeltje.....

      Janine

      Verwijderen
    3. Hoi Neef en Nicht,
      Ja dat was een geweldige mooi dag,50 jaar, en wat leuk dat jullie erbij waren. Ja ik weet nog die blog van Jonathan dat was ook heel bijzonder. Soms heeft een blog vleugels die je meeneemt naar de wereld van de ander.
      De kerstdagen waren idd intens, wat kan een mens veel voor een ander betekenen. Leuk dat jullie meeleven.

      Knuffel van mij.
      Carolien

      Verwijderen
  10. Wat ben je ontzettend dapper meis!
    Heel, heel veel sterkte.
    Je boort trouwens een nieuw talent aan .... je kunt ontzettend goed en boeiend schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het boren moet soms heel diep, maar soms vliegt het er zomaar uit.
    Zo zie je maar weer elk nadeel heeft zijn voordeel. Ik stop dit talent niet in de grond, maar begin het heel leuk te vinden. Dank je voor je positieve compliment.
    Ps.. Ik stap dapper door, tot ik moet liggen ;-)
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor je hulp, deed het eerst maar gewoon per mail. heb je die reacties wel gekregen/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Hillie,
      Het is idd niet zo moeilijk, maar je moet het net allemaal even weten. Ik heb nu veel meer reacties gekregen. Heel leuk. Je laatste mail van jou heb ik ontvangen op 9-5-2012.
      Groetjes Carolien

      Verwijderen
  13. Moi loiverd,

    Eindelijk gelukt! Hoe later op de avond ;)

    Morgen weer een nieuwe dag, jij gaat er weer voor, je bent regelmatig in mijn gedachten.

    Knuf.. ik zegen je nog voor ik ga slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. anke luitenjuni 06, 2012

    Hoi Carolien, ja, de confrontaties met andere patiënten kunnen wel heel heftig zijn, maar de Heer geeft ons ook weer mogelijkheden om voor die mensen te bidden of ze te zegenen, en het helpt wel om te relativeren...Het is zo mooi om op deze manier "iets" mee te krijgen van wat nu een dagelijks onderdeel van jou wereld is, het ziekenhuis. Toen ik daar "moest" vertoeven proefde ik in een keer de angst die ook in zo'n ziekenhuis hangt, eerder ook in ziekenhuizen geweest maar dit nooit zo duidelijk ervaren...misschien ook omdat ik zelf voor het eerst zo bang was...
    Wat is het dan een heerlijke wetenschap dat we niet alleen zijn in onze angsten. Hij is nabij! Amen (liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Anke, hoe jij meeleeft in deze situatie is bijzonder, kan altijd bij jou terecht. Ja de andere patiënten hebben ook allemaal een verhaal en soms zie je dat jou verhaal niet zo zwaar is. Dat is soms bemoedigend, maar er zijn veel mensen bang, bang voor het onbekende, bang voor de dood. En het is zo mooi om te weten dat ik daar niet bang voor hoeven te zijn.
      Hoop door kleine dingen heen een zegen voor anderen te zijn.
      Liefs Carolien

      Verwijderen