Pagina's

dinsdag 22 mei 2012

* Lieve collega's



Kreeg een leuke mail van een lieve "Friese"collega. 

Psalm 23:4

Al mos ik in t duustern bie t pad,
ik zol nait baang wezen:   
ie binnen ja bie mie,
joen stòk en joen staf, 
dij geven mie moud


Al ging ik ook in een dal van de schaduw des doods, ik zou geen kwaad vrezen, want Gij zijt met mij; Uw stok en Uw staf, die vertroosten mij.



Weer een andere collega, heeft ons (Miranda, Wendy, en ik) hun vakantiehuisje aangeboden, waar we het Pinksterweekend mogen doorbrengen. Volgende week woensdag begin ik met de bestralingen. Dus dat is nog even heerlijk genieten met mijn dochters.
Dank je wel lieve collega, hoop dat de zonnebril op moet. 

4 opmerkingen:

  1. Wat komt het dan akelig dicht bij...jouw lijf...jouw gevoel..jouw 'andere'leven mét..!
    Je beschrijft het zo intens dat we helemaal met jou mee kunnen gaan en met je mee kunnen leven.

    Wat fijn dat een collega een huisje heeft en het jou dan gunt! Ik wens je een heel fijn weekend met jouw twee meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Paula, ja het komt inderdaad heel dichtbij. Het is bij mij. Fijn dat je zo reageert en dat je zo meeleeft.
      groetjes

      Verwijderen
  2. Lieve Carolien,

    Geniet van het komende weekend, heerlijk dat je nog even lekker weg kunt. Heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Een hele dikke knuffel van mij (Jelly Zwart)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie, dat gaat zeker lukken.
      Dikke knuffel terug. ;-)

      Verwijderen