Pagina's

dinsdag 29 mei 2012

* Pinksterweekend met dochters



 Samen genieten in het huisje van een collega. 
Wat hebben we genoten van het weer en de omgeving.

Morgen  30 mei  heb ik om 11.00 uur een afspraak in het UMCG  voor mijn eerste bestraling,
                                    21 keer achter elkaar met uitzondering van de weekenden.
Morgenmiddag heb ik om 14.00 uur een afspraak met de oncoloog in Delfzijl. 
Een hele spannende dag, mijn zus Anneke gaat mee.
                                                                     Lets go for it.

Onderstaande foto's geven aan dat het een heerlijk weekend is geweest, waar ik echt op terug kan kijken.

Moeder en dochters Wendy en Miranda
Het hele weekend waren we buiten. 
Maandag kwamen  Janpeter en Floortje
op bezoek wat een rijkdom 
Even een moment voor mezelf! 


Mijn buurvrouw heeft prima op mijn bloemetjes thuis gepast (ook heel belangrijk) 

5 opmerkingen:

  1. Hey mam,

    We hebben een super weekend gehad !!
    En nu aan ou de zware taak om beter te worden.
    Ik hou van je .

    Dikke kus van Miran

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook echt genoten wat hebben we weer lekker gelachen ;-))
      Ik doe mijn best lieverd, God doet de rest!!Mama

      Verwijderen
  2. He lieve tante (en nichtjes),
    Dat ziet er supergezellig uit. Wat heerlijk dat jullie, met dat mooie weer, een lekker weekend weg zijn geweest.
    En nu weer in de harde werkelijkheid..het is begonnen, het ware behandeltraject. Hopelijk wordt je er niet al te ziek van! Het zal niet altijd gemakkelijk zijn, maar je bent een positief ingestelde vrouw...dus alle vertrouwen! je hebt al vaker voor hete vuren gestaan en de glans van het leven ontnemen ze je niet!! Zet em op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie, jammer dat er geen naam onder staat ;-)

      Verwijderen
    2. Dank je wel Rene voor je lieve reactie.
      Idd de hete vuren zijn mij bekend, maar de glans zal uiteindelijk niet verdwenen zijn. Ik doe mijn best, God doet de rest, dat is mijn motto.
      Liefs van mij.

      Verwijderen