Pagina's

donderdag 17 mei 2012

* Kleinkinderen .. een zegen



Het waren best heftige dagen, heb veel gepiekerd, alleen gewandeld en veel met God gepraat.
Ik ben ook bemoedigd door lieve mensen om me heen. Mijn afleiding ligt bij mijn kinderen en kleinkinderen, heerlijk om die om me heen te hebben.


Mijn borst wordt langzaam beter, maar het ziet er wel heel anders uit. Ik dacht in het begin dat het nog wel meeviel en dat de borst nog mooi rond zou blijven maar je ziet nu heel goed dat er een stuk uit is, en dat er geopereerd is. Maar uiteindelijk is dat allemaal maar bijzaak. Maar het is wel een stukje van je vrouwelijkheid weg, dus voel het wel als een verlies. Het is een proces van allerlei dingen waar ik mee te maken zal krijgen en die ik zelf een plek zal  moeten geven.

Ben nog niet weer aan het werk. Het lukt me niet ben te moe, ook al zou ik graag willen.
Ben nog herstellende van de operatie.


Af en toe ben ik een beetje in mijn heerlijke tuin bezig, en dat is een goede afleiding. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten