Pagina's

zondag 28 oktober 2012

* Thuiskomen

Zondagmorgen, ik zit in mijn nachtkleding voor de tv, Family 7 is mijn favoriet.
Mijn gemoed is onrustig en wiebelig. Mijn batterij begint een beetje leeg te lopen. Herfst heeft nooit zo'n goede invloed op mij. Achter het glas is het zo mooi buiten. Een stralende blauwe lucht. De zon schijnt. De gele bladeren dwarrelen door de lucht, ze laten zich meeslepen door de wind.
Ik sluit mijn ogen, en bid zachtjes, Heer alstublieft, zegen mij.

De stemmen van prachtige mensen uit het programma "HOME COMING" komen mijn kamer binnen, en niet alleen mijn kamer, als een oceaan stroomt het mijn ziel binnen. Stralende mensen die stemmen hebben als nachtegalen. De hele crew is in IsraĆ«l, en ze laten prachtige beelden zien van Jeruzalem. Het is mijn hartsverlangen om ooit naar het land te gaan waar Jezus heeft rondgelopen, mensen heeft genezen, heeft geleden en is gestorven, en weer is opgestaan.
Een uur van aanbidding, My God is a awesome God.
Het heet niet voor niks  "HOME COMING"

Het is thuiskomen bij Hem die alles geeft wat ik nodig heb.
Herfst is ineens weer een beetje lente geworden.



Volume op 9 ;-)




2 opmerkingen:

  1. Lieve Carolien,

    Een prachtig lied het heeft me geraakt.
    Er past maar een woord op jou verhaal.AMEN

    Veel liefs,
    Grietha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad lieverd, maar ook op jouw verhaal.
    Liefs je zus (schoon)

    BeantwoordenVerwijderen