Pagina's

woensdag 29 augustus 2012

* Chemokuur 2

Ik  hou het kort: 

Maandag:
11.00 uur moet ik weer in de chemokamer zijn.
Het gaat net zo als de vorige keer. Els is met mij mee. Ook weer spannend voor haar. 
Om 17.00 uur begin ik eigenlijk al héél misselijk te worden. 
Els brengt me naar Froukje in Ten Boer. Ben al heel snel naar bed gegaan en heb tot het eten geslapen. 
Het eten is heerlijk maar het smaakt me niet, voel me helemaal niet lekker. Zie er grauw uit. 
Na het eten ga ik gelijk weer naar bed. 
Als ik een cijfer mag geven van 0 tot 10 dan voelde ik me een 3. 
De hele avond hondsberoerd geweest. Rond 22.00 uur komt Froukje bij me op het bed zitten, en aait me over mijn arm, ik moet huilen, voel me echt heel ziek.
Ze leest me Psalm 139 voor, zo lief.
24.00 uur val ik eindelijk in slaap. Het was vreselijk. 
Dinsdag:
Ik wordt gelukkig niet misselijk wakker. De misselijkheid komt met vlagen, lig veel op bed, en slaap veel, het gaat beter als gisteren. Heb ook lekker gegeten.
Woensdag:
Wordt niet misselijk wakker, een 6 durf ik me wel te geven maar  het is nog vroeg.
Ik geef er maar gewoon aan toe en slaap veel.
Vandaag ga ik weer naar huis.
Het was weer goed bij Frits en Froukje. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten