Pagina's

woensdag 6 september 2023

Jarig

Mijn jongste dochter zegt regelmatig " mam, ik ga steeds meer op je letten". 

Of dat nodig is weet ik niet, maar aangezien ik weer een jaartje ouder ben geworden,  komen er toch af en toe wat rare dingen naar boven. 
Zoals dingen vergeten, sleutels kwijt zijn, warrig zijn, teveel piekeren, kortom wat extra zorg is dus welkom. 

Want het is natuurlijk helemaal niet leuk om te ontdekken dat het vuur onder de gekookte eieren nog aanstaat als ik gezellig rond loop in de Kruitvat en dat pas ontdek als ik (gelukkig op tijd) weer terugkom in een blauwe mist die ontzettend lekker ruikt. 
Weken heeft de geur mij er aan herinnerd dat ik op moet letten. 
Of ik stap in de auto, en onderweg denk ik, wat moest ik ook weer doen 😀

Ben het wel met mijn dochter eens, zoals ik vroeger om haar dacht of alles goed ging, denkt ze nu om mij. Maar wat ben ik blij dat ik toch weer jarig ben. Wellicht met een beetje zorg en wat door de vingers zien van de dochter, maar ik ben er nog steeds. 
Jippie 63 jaar 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten