Pagina's

zondag 24 september 2023

Familiedag

Ons jaarlijks uitje met de familie is altijd een happening. 

We proberen een plekje te organiseren zodat iedereen het leuk heeft, maar dat valt niet mee. 
Aangezien de leeftijd verschillen best groot zijn is er behoefte aan een ballenbak en glijbaantjes voor baby's en griezelattracties en hoge 8 banen voor de groten. 
De oudjes (waar onder ikzelf meegerekend) lopen gewoon mee en genieten. 

Mijn oudste kleindochter
(14 jaar) wil natuurlijk niet meer op de foto, maar heb haar toch gespot, vreselijk zegt ze, terwijl het een beauty is.

De jongste (1 jaar) krijgt alle aandacht.  Zeker van mijn dochter uit Zeeland en haar dochters, want ze zien hem veel te weinig. 
We rennen allemaal achter hem aan, want hij kent geen gevaar, en zwaait alles  weg. 

Uitgeput van alle emoties, plof ik aan het einde van de dag op de bank, en dan het leukst, foto's kijken. 
Och wat heb ik toch een heerlijk 
gezin. 
Ben God dankbaar voor mijn kinderen en kleinkinderen. 

2 opmerkingen:

  1. Je kleindochter van 14 is je evenbeeld Car, ik zie geen nieuwe blogs meer is er wat gebeurd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me nog steeds volgt. Af en toe plaats ik er wat op.

      Verwijderen