Pagina's

maandag 31 december 2012

* Aanvulling

Hoi smartphone gebruikers,

Ik heb op mijn eigen smartphone ontdekt dat het lied dat ik onderaan het vorige bericht heb geplaatst, niet te zien vanuit je mailbox.
Als je op "Seasons" klikt bovenaan het bericht, kom je automatisch op mijn blog.
Daar is het lied wel te horen en te zien en daar kun je eventueel ook reageren, als je daar behoefte aan hebt ;-)
De moeite waard om te kijken, en hij hoort bij het bericht.

Voorzichtig met vuurwerk
Carolien.

1 opmerking:

  1. Hey lieverd,

    Wilde nogmaals tegen je zeggen dat je er echt goed uit zag eergisteren. Sprankelende ogen...en dat zegt zoveel. Ik hoop van harte dat je je zo vaak mogelijk goed mag voelen de komende periode. Dan zijn de mindere momenten ook beter te dragen. Tot vanavond? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen