Pagina's

woensdag 4 april 2012

* Mijn behandelplan wordt besproken



Ik was behoorlijk nerveus, gelukkig was mijn lieve vriendin Els bij me.

Els
De chirurg was een fijne rustig man die alles heel goed heeft uitgelegd, ook heeft hij nog een keer de borst onderzocht, er waren geen veranderingen.
Wel kon hij meedelen dat de tumor op een gunstige plek zat en goed te behandelen was. De tumor is niet hormoongevoelig, niet gunstig, maar de oksels zagen er rustig uit.

Het starten van de chemo is dus eerst uitgesteld, ze gaan nu eerst de operatie doen.
Dan halen ze het knobbeltje weg en gaan ze kijken hoe agressief de tumor is en of er in de lymfeklieren kankercellen zitten.


Aanstaande donderdag moet ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken en er zal een hartfilmpje worden gemaakt en er staat een afspraak met de anesthesist.

Woensdag 18 april moet ik naar het ziekenhuis in Winschoten dan gaan ze de poortwachtersklier opzoeken, dat is belangrijk voor de operatie.
Daarna zal ik op 19 april geopereerd worden in Delfzijl. De uitslag daarvan zal na 10 dagen bekend worden gemaakt.
Het duurt nu nog even voor ik meer weet over de rest van de behandeling, alles hangt af van de operatie.

Maar er is nu,.. na een hele heftige week even rust.
Kan het nu eerst allemaal even op een rijtje zetten, en langzaam wennen aan het feit dat ik borstkanker heb.
Groetjes Carolien <><

Geen opmerkingen:

Een reactie posten