Pagina's

zaterdag 31 augustus 2019

Hand van Wendy

Ik hoor een sleutel in mijn voordeur draaien. Mijn schoonzoon komt binnen en staat wat onhandig met zijn handen op de rug. Ik zeg "goh wat gezellig ga zitten joh."
"Wil je koffie" vraag ik. 
"Nee nee, ik hoef geen koffie, ik wil mam wat vragen " zegt hij. 
Oh ok? 
Hij haalt zijn hand achter zijn rug vandaan en heeft een geweldig grote bos bloemen in zijn handen. 
Het hoge woord komt eruit. 
"Mam mag ik de hand van Wendy"?  
Wat een geweldige vraag. Geen moment van twijfel van mijn kant. 
Natuurlijk mag jij dat, en kuste hem op beide wangen, in onze omhelzing zeg ik "Gods zegen lieve schoonzoon". En uh mam zou ook op willen passen zodat wij een nachtjes weg kunnen en ik haar ga vragen? Maar natuurlijk kan dat. 
"Ok dan ga ik ga nu naar schoonpa" zegt schoonzoon.
Wat een topper die schoonzoon van mij. 
Er komt een bruiloft, jippie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten